Lidl start Aquamini-campagne als vervolg op succes Vitamini's

30.12.2019 | Huizen

Op donderdag 2 januari 2020 start Lidl een campagne waarbij de klant kan sparen voor gratis Aquamini’s. Aquamini’s zijn zachte pluche knuffels in de vorm van zeediertjes. De zeevriendjes zijn er in tien verschillende varianten en hebben allemaal een verschillende naam.

Jorieke de Vries, Senior Manager Marketing bij Lidl Nederland: “Na het succes van de Vitamini’s hebben we gezocht naar een waardige opvolger. Dat zijn de Aquamini’s geworden. Bij iedere 10 euro aan boodschappen ontvangt de klant een zegel. 15 zegels zijn goed voor een gratis Aquamini.”

De campagne is te zien op tv en in de folder maar ook op radio en diverse online-kanalen. Onderdeel van de campagne is een educatieve app voor kinderen. Deze app bevat diverse spelletjes en weetjes. Aan elke Aquamini zit een kaartje met scancode vast, waarmee je het betreffende diertje kunt ‘unlocken’ en tot leven kan laten komen in de app.

Klanten kunnen sparen tot en met zondag 23 februari 2020. Volle spaarkaarten kunnen tot en met zondag 8 maart 2020 ingeleverd worden.